Halwa Telinga

Status Terkini

Online tak menentu.. Harap maklum.. ^_^

Followers

Mai Tinggai Jejak Sini

Teman Blog

Tuesday, 7 May 2013

ヅ Selasa # Off Day ヅ

ヅ Hari ney aku off day., aku tak taw nak p mana.,, ermm.. awal-awal pagi tadi kawan aku call ajak keluaq beli barang hamster dia., So aku bangun awal.. Kereta tak dak, kami merempit la.., Nasib tak hujan.. ^_^ Dah balek rumah kena la masak masak masak masak.., masak sejenis pon dah cukup eh.. hehe.. 

teka masak apakah ney??? hehehe.. resepi sendiri .. macam-macam aku letak rempah beratus... hoho...
*
*
*
Dannnnn..., dah lama sangat kot aku tinggal "ulat buku".. Aku dapat time besday 18/10..., Baca tak habis-habis lagi.. Padahal dua buah buku ja pon.... Bukan pe., aku ney PEMALAS dan """"ULATTTTT BUKUUU""""... Hahaha...
Hari ney aku nak baca tapi tak taw bila nak boleh habis.. Hoho..

Ermm.., baru baca "La Tahzan".. Dari dulu tak habis-habih cik anis oiii!!!!
*
*
*
Ok lahh.. cney aja ya aku kongsikan... dan kongsi gambaq lama akuuuu...

1 kitty: asyik posing ja ehh..
2 kitty: urmmm.. bosan., gaya sama..
3 kitty: aku letih tengok cik anis ney!
4 kitty: ok lahh.. aku tidoq dulu.. zzzzzZZZZzzzz!!!

####ok tata.., wassalam ヅ




TERIMA KASIH MEMBACA ENTRY SI KECIK

5 comments:

  1. best nyerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    ReplyDelete
  2. apa nama masakan tu? nampak menarik...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sotong masak kunyit .. tapi reka resepi sendiri.. :D

      Delete
  3. hahaha..comel je kucing tu...sedapnye die masak..

    ReplyDelete