Halwa Telinga

Status Terkini

Online tak menentu.. Harap maklum.. ^_^

Followers

Mai Tinggai Jejak Sini

Teman Blog

Monday, 25 March 2013

ヅ Bronok / Bronoq ヅ

ヅ Tau apa kah nama itu? Konfom tak taw kan kan kan???
Orang LANGKAWI ja kot yang taw, atau mungkin orang yang pernah mai cney or makan benda ney...
Dia ney sejenis kehidupan laut, lembut dan tinggal dalam selut., boleh dikategorikan GAMAT atau TIMUN LAUT., tapi ney sejenis lagi satu, iaitu BRONOQ., cuba sebut tengok... B.R.O.N.O.Q.. Orang Langkawi tipu lah tak taw or geli nak makan., bukan rasa apa pon., makan mentah-mentah je pon,. JANGAN MASAK OK! Kenapa??? Haa., bila ampa masak bronoq ney, lama-lama dia akan hancur, hilang dalam air yang panas,. dia tak macam GAMAT, gamat boleh diMASAK.. Ok.. Bronoq ney orang Langkawi dok buat KERABU.. Memang sedap la.. Tapi susah nak dapat sebab ikut musim jugak la.., Dalam selut.. Nak tengok rupa dia? Memang la ampa semua akan geli tapi,.. BELUM CUBA BELUM TAW!. Dah tu kalau mai Langkawi jangan la lupa makan KERABU BRONOQ ney ye..
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
ヅ ney rupa bronoq yang hidup, teros dari selut...

ヅ ney la hasil kerabu bronoq.. SEDAP!

###tak percaya? cuba ampa GOOGLE ..Baca tengok.. Selamat mencuba ヅ


TERIMA KASIH MEMBACA ENTRY SI KECIK