Halwa Telinga

Status Terkini

Online tak menentu.. Harap maklum.. ^_^

Followers

Mai Tinggai Jejak Sini

Teman Blog

Thursday, 15 January 2015

ヅ Hati Kecik ヅ

ヅ Apa kenapa bagaimana siapa???? Apa yang dah jadi ngan hati aku??? keras?? kenapa keras??? siapa yang buat??? 
Aku cuba untuk bertahan kesakitan yang aku alami.. macam-macam dugaan yang Allah turunkan untuk aku.. Aku cuba untuk tabah lalui jugak even aku penat dengan semua tu.. walaupun aku tak pernah tunjuk apa yang aku alami, biarlah senyuman yang ukir hari-hari aku untuk orang sekeliling aku.. aku jugak mau tengok kawan-kawan senyum.. aku syukur ada kawan-kawan.. aku memang tau tak semua orang sukakan kita.. tapi seumur hidup aku, aku tak pernah  ganggu hidup atau ambik tau pasai hidup seseorang.. tapiiiiiiiiiiiiiiii,. kenapa ada yang busybody nak tau hal hidup aku.. ehhh, aku diam aku tak bukak mulut tak bermakna aku lemah aku mengalah ok! aku cuma nak tengok takat mana kau boleh ambik tau hal hidup aku.. buat apa aku nak heboh satu dunia pasal aku.. dannnnn buat apa aku nak habaq kat kau hal-hal aku kat kau???? tak semak ka korek kisah hidup aku?? aku semak ngan perangai kau, kau tauuuuu...
*
**
***
Aku nak sangat kau cakap depan-depan aku.. apa yang kau tak puas kann.. boleh kita bincang.. cakap depan-depan... ermmm.. aku doakan yang terbaeklah buat kau!!!!!!!
*
**
***
****
ヅ  hatikecikanisヅ 

TERIMA KASIH MEMBACA ENTRY SI KECIK

Saturday, 10 January 2015

Tabah Hati Anis

HAI reader.. hari ney rasa nak update... biaq tenang jiwa aku selama ney.. 
Aku engat tahun ney tak mau lah ada masalah lagi.. rupanya ada jugak.
Ye lah kita hanya merancang.. ALLAH yang tentukan segalanya.. aku kena kuat dan tabah.. insyaAllah.. tapi berat ujian ney.. ermm..
Bila kita sungguh2 tapi dihancurkan.. memang sakit kannn.. ermm. Terima lah hakikat..
Ermmm.. 


Terima kasih pada yang memberi kata2 semangat..
Kata2 nasihat.. 


TERIMA KASIH MEMBACA ENTRY SI KECIK

Thursday, 1 January 2015

ヅ WELCOME 2015 ヅ

ヅ Alhamdulillah.. today is 1st page of 365 pages in 2015. i hope this year will be nice to me.. InsyaAllah..
okkkkk... i choose diary the pink color in my year, coz i love PINK so much .. hokhokhok..
on this day i'm already 25 yearOld in this year.. wahhh.. feeling old meyh!!!

Now i open my life with my new diary.. with LOVE ANIS ..
ヅ    2014 too much pain, too much tears, too much suffering, too much stress.. But most of all, i'm still thankful, i'm still strong, i'm still can face anything.. 2014 is the hardest year i ever been, hoping so much that 2015 is going to be nice... aminnn..
  
ヅ nothing special in this entry but i will try to create the best entry for my silent blogger..
that's all.. TQ dear reader...






TERIMA KASIH MEMBACA ENTRY SI KECIK