Halwa Telinga

Status Terkini

Online tak menentu.. Harap maklum.. ^_^

Followers

Mai Tinggai Jejak Sini

Teman Blog

Friday, 9 November 2012

ヅ Dayus Seorang Lelaki ヅ

ヅ Aku paling tak suka lelaki jadi dayus.. Tak faham apa yang perempuan jelaskan, kacau time keja. Dah gtaw pon tak faham, memang kesian la tak faham bahasa. Ney dah masuk campur dalam hal keja dah ney.. Dah tu nak pukul perempuan, maki hamun, memang dayus la tu.. Camtu lah dah tak matang lagi,. Dah ludah jilat balek.. EEuuuwwww :3 ... Dah orang tak mau dok paksa-paksa, bila dah perempuan tima balek dok maki marah bagai.. Aku taw kenapa dan mengapa lelaki tu nak sangat kat perempuan tu.. Sebab nak kesenangan dan ambik kesempatan atas perempuan tu.. Tapi yang hairan la kan, lelaki tu yang mintak putus dulu, dan bila putus, dok ganggu perempuan tu pulak.. Haiii lelaki.. Kau tak puas hati kat mana lagi???? Tak rugi la kalau tinggal lelaki camtu, banyak lagi yang lebih baek dari tu.. Menyusahkan kalau ada pon.. 

***kisah ney aku juga turut merasai sebab aku perempuan. Kes ney pulak berlaku kat orang yag aku kenal. Biasa lah budak tak matang, camtu la dik.. Dugaan dan cabaran dalam hidup dik .. Sabar dan jangan putus asa k.. 


TERIMA KASIH MEMBACA ENTRY SI KECIK