Muzik-Muzik

Status Terkini

Online tak menentu.. Harap maklum.. ^_^

Followers

Mai Tinggai Jejak Sini

Teman Blog

Tuesday 18 December 2012

ヅ Mohon Pada-Mu Ya Allah ヅ


-Ya Allah bantulah aku untuk terus bersabar.. semoga jodoh itu milik kami. aku akan bersabar untuk menjadi yang halal baginya, semoga aku terhindar dari godaan syaitan, aku ingin mencintainya kerana allah.. Bantulah aku ya Allah..
-Andainya kaulah jodohku yang tertulis di Lauh Mahfuz, Allah pasti akan menanamkan rasa kasih dalam hatiku juga hatimu. Itu janji Allah..
-Sifatku rapuh kerana aku hanya ciptaan Illahi, namun engkau telah menguatkan diri aku dengan sayangmu. Aku bersabar bersamamu kerana aku sayangkan hubungan ini. Semoga kita berkekalan..
-Aku sayang padamu dengan kesungguhan dan iman dalam dadaku... Aku akan rela bersabar, menanti takdir Tuhan andai engkau jodoh yang terbaik untuk dunia dan akhiratku..
-“aku selalu bersabar, menantikan dirimu,
kerna aku sayang padamu, dengan kesungguhanku..
aku rela bersabar, menantikan dirimu,
kerna hanya dirimu sayang, yang slalu aku rindu..”
-Ya Allah ,kau kekalkanlah kami hingga ke pelamin restu ibubapa kami amin..
-Ya Allah jadikan lah cinta ku sampai dunia akhirat kelak, Pertemukan lah aku dengan calon imam ku yang soleh..
-Setiap penantian memerlukan pengorbanan yang memang perlukan kesabaran....!!
-To some one ..I hope you get well soon..I'm waiting news from you..
-Sesungguhnya hanya setia yg berpaksikan ikhlas menyintai mu,telah membuat aku terus bersabar menanti.. Tidak akan sia2 dugaan ini. Walau kebencian melaut dan kemusnahan hati melangit telah kau pacak kan.. Bagi ku,itu adalah cabaran,menduga sejauh mana kesanggupan aku terus menyintaimu yg ku pilih di Raudah!!!
-Ya Allah , dia datang tanpa ku sedari , jujur aku katakan , kehadirannya hanya sekejap sudah mampu menggamit perasaan dan hati ini .. Jika benar dia untukku , Engkau satukanlah kami dengan sebuah ikatan yang sah di sisiMu Ya Allah , insyaAllah :D

:::::::: ikhlas dari sanubari hati yang lemah ::::::

Ney karya dari seorang teman with my picture.. Nice... :)


TERIMA KASIH MEMBACA ENTRY SI KECIK

4 comments:

  1. Amiiin..:)
    dalam sekali doanya yaah...
    moga dikabulkan...
    kunjungi kami juga...:)
    http://blog.bennafi.com/

    ReplyDelete
  2. Semoga apa yang cik anis doakan akan dimakbulkan..amin..

    ReplyDelete