Muzik-Muzik

Status Terkini

Online tak menentu.. Harap maklum.. ^_^

Followers

Mai Tinggai Jejak Sini

Teman Blog

Saturday 6 September 2014

Kisah Aku Pada Hari Ini...

Ya Allah.. memang lama betol aku tak update dan tak bukak.. Alhamdulillah aku sihat sampai ke hari ney.. dan alhamdulillah dengan pekerjaan aku yang sekarang.. 
Haaaa.. cuma nak update sket la pasal orang BARU dalam family aku.. Alhamdulillah  . Pada 1 August 2014 kak aku sudah menjadi isteri orang... isteri kepada en.faizal.. aku dapat abang ipaq lah ... haaaa... tahniah untuk depa bedua.. semoga berbahagia selalu... aminnn...


Ney pasai kawan-kawan aku pulak. . Alahai... ramai dah yang bernikah.. dan ramai dah yang bertunang... dan alhamdulillah ... yang bakal jadi mum and dad pon ada.. tahniah untuk ampa semua.. aku doakan ampa sihat dan bahagia selalu.. aminnnn....
Turn aku bila pulakkkkk????? Aku pon belum pasti.. InsyaAllah. .. dengan izin Allah.. pasti ada jalannya.. bersabar yang mampu... 



Muka muka ku yang sekarang dan dah ditumbuhi jerawat.... huhu
Takat ney saja aku share...
enjoy my new entry. ..
Thanks....
Assalamualaikum ^_^

TERIMA KASIH MEMBACA ENTRY SI KECIK

No comments:

Post a Comment