Muzik-Muzik

Status Terkini

Online tak menentu.. Harap maklum.. ^_^

Followers

Mai Tinggai Jejak Sini

Teman Blog

Friday 24 January 2014

ヅ Lukisan Hati ヅ

ヅ Lukisan hati??? maksud? ok... hati kita sensetif tambah-tambah hati perempuan.. ok contoh dah ada.. aku la kan.. haha.. aku ney mudah sangat terasa dan kecik hati.. hanya ALLAH yang tahu apa yang aku rasa sekarang.. semua tu ada hikmah.. ALLAH sayang aku.. sebab tu ALLAH tunjukkan pada aku.. aku bersyukur dapat family yang memahami aku.. aku sayang family aku.. salah seorang dalam family mesti ada ujian dari ALLAH.. apa-apa pun aku kena kuat dan tabah menghadapi ujian ALLAH.. kadang-kadang nampak saja "senyuman" tetapi "perit" yang aku telan.. dan aku tak sedih pun apa yang berlaku.. ada yang lebih baek ALLAH akan tunjuk pada aku suatu hari nanti.... aminnnn...

ヅ 
hehe.. selamat membaca .. SAYANG U ALL !!! ヅ

TERIMA KASIH MEMBACA ENTRY SI KECIK

No comments:

Post a Comment