Halwa Telinga

Status Terkini

Online tak menentu.. Harap maklum.. ^_^

Followers

Mai Tinggai Jejak Sini

Teman Blog

Tuesday, 9 April 2013

ヅ Demam KUNING kat LANGKAWI ??? ヅ

ヅ Lorhh.. Siapa yang demam kuning?? Ayah aku la.. Dia kata kat FB dia..
DEMAM KUNING..., Kenapa??
*
*
*
*
*
*
*
*
*



Haa.. KUNING kan?? Lokasi ney kat PEKAN KUAH, LANGKAWI.. Tempat pejabat ayah aku.. Aku lalu nak pergi keja tadi pon aku dah jatuh hati., sejuk je tengok.. hehe.. Tapi cian pulak tukang sapu kena bersihkan ney... Rasa macam nak maen je bunga ney.. Hehe.., Sangat-sangat cantek...
Susah nak tengok musim bunga ney..

#ambik kat fb ayah aku.. photographer : mydad [ahmadrosleeabdrahman] ヅ


TERIMA KASIH MEMBACA ENTRY SI KECIK

14 comments:

  1. ooo mmg tgh brbunga sekarang ni.kat rumah sy pon same habis kereta 'dia cat' kuning :) .mmg cantik.sy pun suka dgn pokok & bunga ni.dah la teduh, cantik pulak tu

    ReplyDelete
  2. dah sampai kat pekan kuah ni hehehe

    ReplyDelete
  3. cantek pulak jalan raya tu...kuninggg jeee :)

    ReplyDelete
  4. cantik..bunga pokok sena kan?

    ReplyDelete
  5. Cantik nye...ade jugak musim luruh kat mlysia ne kan..hihihi

    ReplyDelete
  6. hehe..ada la feeling2 macam kat oversea kan..hehe

    ReplyDelete
  7. wah...nice la...mcm musim luruh lak...heehee

    ReplyDelete