Halwa Telinga

Status Terkini

Online tak menentu.. Harap maklum.. ^_^

Followers

Mai Tinggai Jejak Sini

Teman Blog

Wednesday, 20 March 2013

ヅ Renungan ヅ

ヅ Aku tak mau cakap pape.., nak suruh ampa faham sendiri bila tengok gambar ney., MELAYU, ISLAM..
Dunia sekarang... bukan nak aibkan tapi ambik pengajaran la ye..
buat renungan.. ^__^



#melayu kita mudah terpengaruh tambah-tambah generasi muda.. jadi tolong ambik iktibar dan pengajaran ye.. awasi anak-anak, adik-adik kamu.. 



TERIMA KASIH MEMBACA ENTRY SI KECIK

14 comments:

  1. biasala tu. ingat bila dh konfem kahwin *bajet jer* boleh dpt 'lesen' utk pegang2 mcm gambar kat atas tu. perhubungan berlandaskan nafsu, tak kekal bahagianya..

    ReplyDelete
  2. knp pic ye kabur je...kecik

    ReplyDelete
  3. remaja sekarang yg nk menunjuk tak bertempat. dah tau benda tu dosa. tapi upload. suh org keji n caci.

    ReplyDelete
  4. Generasi muda Islam memang memprihatinkan >,< semoga saudara - saudara kita selalu dalam lindungan-Nya, amin :)

    ReplyDelete
  5. Harap dijauhkan dgn perkara sebegitu..

    ReplyDelete
  6. moga-moga anak-anak muda dijauhkan.. dengan bimbingan parents sangat penting///

    ReplyDelete
  7. bajet bagus katanyer.....si kecik...akak yg dh kawin ni pulak rasa tk snggup negok gmbo tu...

    ReplyDelete
  8. kalah org yang dah kawen... kalau boleh tu simpan je la buat koleksi peribadi...

    ReplyDelete