Halwa Telinga

Status Terkini

Online tak menentu.. Harap maklum.. ^_^

Followers

Mai Tinggai Jejak Sini

Teman Blog

Wednesday, 19 September 2012

ヅ Alamakkkkkk.....L.E.S.E.N ヅ

ヅ Semalam saja terasa nak belek-belek purse ney.. Bukak sana bukak cney.. Tak perasan lagi, dok tengok kad-kad je... Skali aku pegang lesen.., Nahhhh., ambikk kau... tarikh dah tamat mak oiiii..., dah la bila jumpa polis ney bersedia sangat-sangat, tak tau pulak yang lesen dah mati... Jumpa polis senyum je la... Hahaha., kalau kena tahan tu.. Tunjuk gigi je la... hohoho...
anis anis... 
nak selik dottie yang ngah tido jap.. Hahaha., pemalas tol dia ney..
***p/s: kena sentiasa beringat-ingat, jangan ambik mudah, selalu-selalu cek purse anda.. Jangan tau dok ambik duet je.. ヅ



TERIMA KASIH MEMBACA ENTRY SI KECIK

5 comments:

  1. hahah..lama dh tamat tempoh tu..xpe lepas ni cik anisss ingt tarikh birthday je..hehehe..

    ReplyDelete
  2. hahaha taw xpa...
    dah wat dah.. hehe

    ReplyDelete
  3. aduhh~~. hahaha boleh lepas ke kalau buat senyum gitu hahaha

    ReplyDelete
  4. lynn kamarul: dh wt dh :) engt trkh lhr je
    fiqa: haha., polis xpe, jgn jpj dh., hahaha

    ReplyDelete